Zwiększ zyski z wynajmu i odzyskaj swój wolny czas!
Zapraszamy do skorzystania z naszej nowej usługi jaka jest zarządzanie wynajmem. Prowizję za zarządzanie płacisz tylko wtedy gdy mieszkanie jest wynajęte. To nam najbardziej zależy żeby w Twoim lokum był stale uczciwy lokator. Ponieważ w okresie przestoju nie pobieramy opłat za zarządzanie wynajmem.
Etapy zarządzania najmem:
1. Przejęcie lokalu do obsługi
2. Pozyskanie najemcy
3. Bieżąca obsługa najmu
4. Zakończenie współpracy z dotychczasowym lokatorem
Opis poszczególnych etapów:
Etap 1
Nawiązanie relacji z właścicielem nieruchomości.
W ramach tego etapu wykonujemy:
– Przyjęcie od właściciela kompletu dokumentów i kluczy
– Przygotowanie indywidualnej strategii wynajmu nieruchomości
– Zredagowanie opisu oferty z podkreśleniem zalet
– Przygotowanie sesji fotograficznej nieruchomości
– Sprawdzenie stanu technicznego mieszkania i wyposażenia
– Przygotowanie umowy najmu
– Poinformowanie w wersji listownej wszystkich dostawców mediów o przejęciu mieszkania do obsługi
– Sprawdzenie stanu liczników i rozliczeń z dostawcami mediów i w wspólnocie mieszkaniowej
– Spisanie podstawowych informacji o mieszkaniu dla przyszłych lokatorów
– Wprowadzenie danych o mieszkaniu do systemu komputerowego
Etap 2
Najważniejszym i kluczowym elementem obsługi jest wyszukanie solidnego najemcy. Na tym etapie przykładamy szczególną uwagę do właściwego zweryfikowania najemcy tak aby mieszkanie generowało regularne zyski.
W ramach tego etapu wykonujemy:
– Rozpoczęcie promocji ofert mieszkania przed wyprowadzką dotychczasowego najemcy
– Poinformowanie lokatora w jaki sposób powinien przygotować lokal do odbioru
– Dokładne oględziny lokalu z wypisaniem wszystkich wad i uszkodzeń
– Opracowanie końcowego rozliczenia najmu
– Rozliczanie kaucji
– Sprawdzamy aktualne ceny rynkowe
– Intensywnie promujemy ofertę wynajmu
– Informujemy zainteresowanych ofertą o warunkach umowy
– Prezentujemy mieszkanie potencjalnym najemcom
– Redagujemy protokół zdawczo odbiorczy
– Dostosowanie umowy wynajmu do bieżącego najemcy
– Podpisanie umowy najmu i wydanie lokalu nowym najemcom
Etap 3
W trakcie tego etapu najważniejsze jest dopilnowanie regularnych wpływów za wynajem oraz szybka reakcja w momencie wystąpienia nieprawidłowości.
W ramach tego etapu wykonujemy:
– Regularny kontakt z lokatorami
– Rozwiązywanie problemów wynikających z bieżących awarii urządzeń AGD
– Regulowanie płatności u dostawców mediów i zarządcy
– Wizyty kontrolne i nadzór mieszkania w trakcie trwania umowy
Etap 4
Ostatnim etapem w procesie obsługi wynajmu nieruchomości jest zakończenie współpracy z dotychczasowym lokatorem. Już kilka tygodni przed planowaną wyprowadzką należy poinformować lokatora w jaki sposób powinien przygotować lokal do odbioru. Sprawdzamy zgodności z wcześniejszym stanem technicznym mieszkanie i wyposażenie oraz przygotowujemy protokół zdawczo-odbiorczy nieruchomości.
Zapraszamy do zgłaszania nieruchomości pod zarząd, prowizję za zarządzanie płacisz tylko wtedy gdy mieszkanie jest wynajęte. W okresie przestoju nie pobieramy opłat za zarządzanie wynajmem.
Aktualnie w notesie nie znajduje się żadna oferta.